sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Tästä se lähtee...jännittää :)!!

No niin, vihdoinkin olen edennyt tähän vaiheeseen eli blogin aloitukseen pitkällisen tutkailun ja pohdinnan jälkeen! Jännittää ihan vietävästi, hui, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa...
Ans kattoo kuin käy :D!

Eli tämä blogi perustuu pitkälti omaan kiinnostukseeni vanhoja tavaroita ja sisustusta kohtaan. Tykkään kyllä kertoa muustakin elämästä, tavallisesta arjesta. Mitään muotisisustusjuttuja en kirjoita, ne jääköön muille (ja kiva on niitäkin lukea!!), tykkään keskittyä juuri noihin vanhoihin, elämää nähneisiin tavaroihin (romuihin mieheni mielestä).

Perheeseeni kuuluu minun lisäkseni kaksi teinaria, 17-vuotias ja 13-vuotias, molemmat poikia. Mies on ja kaksi kissaa ja koira.
Minä itse olen kohta nelikymppinen ja luontteltani olen temperamenttinen ja yritän suhtautua  elämään positiivisesti. Olen erittäin eläinrakas, ja tykkään kaikesta aidosta. Rakastan kulkea  luonnossa ja tutkailla sitä.
Olen nähnyt elämästä monia puolia ja se on muovannut minusta juuri sen joka nyt olen.Rakastan pohtia elämän moninaisia asioita. Työskentelen sosiaalialalla toisella paikkakunnalla.

Asumme Satakunnassa maaseudulla, keskellä peltoja.Olemme asuneet täällä nyt noin kolme vuotta. Innostukseni kaikkeen vanhaan on aina ollut olemassa mutta täyteen liekkiin se roihahti ostettuamme tämän talon, talon mukana saatiin paljon kaikkea ihanaa vanhaa...
Talomme on rakennettu vuonna 1952. Lisäksi pihapiiriimme kuuluu ulkosauna (tulen kirjoittamaan siitä paljon!), navetta/suuli rakennus ja ns. ulkorivi, jossa on puuliiteri ja vanha leivintupa. Leivintupa on meillä parasta aikaa työnalla, tarkoitus tehdä siitä kesähuone...Kaikista noista tulen varmasti kirjoittamaan paljon, milloin mistäkin näkökulmasta :).

TERVETULOA siis mukaan lukijat, toivottavsti saan EDES yhden lukijan, olisin jo siitäkin ikionnellinen :)!!
Blogin ulkoasu ei ole vielä kummoinen mutta kai sekin siitä jahka opin ja osaan vähän enemmän, nyt lähinnä ihmettelen mistä mitäkin tapahtuu...

Jatketaan,
Anu

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa blogimaailmaan ja ilmottaudun sinun lukijaksesi kunhan tuohon sivupalkkiin tulee että voi liittyä lukijaksi :)
    Mukavaa, että aloitin kirjoittelemaan tämä on ihan kivaa ja täällä on ihania ihmisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jestas, meinasin saada slaagin kun huomasin että olit kommentoinut! Hih, mulla on YKSI lukija :)))!!!Ja juu kunhan osaan sen sivupalkin asettaa (?) niin se ilmaantuu hetimiten sinne...Kiitos sulle kommentistasi!

      Poista