torstai 6. kesäkuuta 2013

Hommia viikon varrelta

Jestas kun on ollut hektinen viikko !! Sitä on kaatunut illalla sänkyyn ihan kuolleena syystä jos toisestakin...

Mattoja olen pessyt urakalla, tykkään siitä touhusta !  Mukavampaa pesu olisi oikein kunnon mattolaiturilla, mutta koska se käy niin paljon nopeammin omassa pihassa hetekan päällä painepesurilla niin siinä olen jo muutaman vuoden mattoja pessyt. Lähes kaikki mattoni ovat räsymattoja ja suurin osa talon peruja ja mä vaan niin tykkään räsymatoista, mun mielestä ne kuuluu vanhaan taloon !


Mies tuunaili kärryjä jotka kierron jälkeen palasivat meille. Kärryt olivat meillä jo edellisen talon pihassa mutta sitten ne lähti miehen siskolle ja nyt ne palasivat meille. Jotain niihin täytyisi istuttaa kun vaan keksisi mitä ?!
Kärryt ovat olleet paikallisessa kaupassa joskus vuosikymmeniä sitten karkkikärryinä ja mieheni on saanut ne kauppiaalta lahjaksi ja ne ovat palvelleet sen jälkeen milloin missäkin ulkona kukkaistutuksissa. Kärryt eivät ole minun tyyliseni mutta koska ne nyt ovat meillä niin kaipa niihin voi jotain istuttaa :)...


Peruntakin ovat nouseet "päälle", toivossa on siis hyvä elää, että saadaan juhannuspöytään uusia OMAN maan pottuja :) ! Samaan tahtiin perunanvarsien kanssa kasvaa rikkaruohot, kukahan ne jaksaisi kitkeä maalta...?


Kyllä on ollut kesäisiä ilmoja, saas nähdä miten käy kun loma lähestyy? Toisaalta loma on lomaa vaikka sataisikin, mutta kyllä aurinko kruunaa loman, ei siitä mihinkään pääse !
Huomenna lähden tykyilemään työporukan kanssa, kivaa kun on erilainen työpäivä ja pääsee vähän herkuttelemaan hyvällä ruoalla "talon piikkiin" :). Se ei ole mikään itsestään selvyys näinä aikoina. Luvassa myös muuta mukavaa ohjelmaa mm. joogaa (mun eka kerta siinä lajissa) ja tutustumista terpiapalveluihin joissa käytetään eläimiä terapiatyössä. Mielenkiintoista siis noin niin kuin ammatillisessakin mielessä.

Mukavaa perjantaita kaikille!!
Anu :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti