keskiviikko 21. elokuuta 2013

Ei ihmeempiä...

...mutta silti ajattelin kirjoitella jotakin :). Sitä on työpaivä takana ja hetki oleskelua ennen kuin jaksaa aloittaa kodinaskareet...

Olen kertonut, että taloomme jäi edelliseltä asukkaalta  vaikka mitä "aarteita" joita olen myynyt (en siis todellakaan myy kaikkea, vain osan!) ystävilleni ja tuntemattomillekin. Nyt tämä touhu on levinnyt työpaikallenikin. Tällä viikolla olen kuljettanut töihin ensin kasan perunasäkkejä, toisena päivänä vein vanhan ruostuneen rautaharavan ja tänään vein päreitä :). On siinä työpaikan naapurustossa ihmettelemistä, että mitäköhän tuolla puuhataan :D...


Työkaverini lupasi laittaa tähän viinilasejaan, pikkasen vaatii kyllä klanssausta ensin :D.

Itse en ole lämmennyt rautaharavalle mutta vanhoja puuharavoita minulla on sisustuksessa kaksin kappalein. Toisesta olenkin jo kirjoittanut aiemmin, harava toimittaa lyhdynpidikkeen virkaa, toinen sen sijaan on wc:ssä korutelineenä. Olen laittanut siihen eniten käyttämäni korut, en kylläkään ole mikään suuri korujen ystävä.


Teimme vessaamme muuton yhteydessä remontin ja laitoimme mustan käsialtaan ja tason sekä mustan wc-pytyn. Tuntui silloin kivalta idealta mutta enää en ole varma. Mustassa näkyy kaikki, suihkutat sitten hiuslakkaa tai peset käsiä, kaikki näkyy. Ja siivousfriikki kun olen, joudun pyyhkimään tasoja joka päivä jotta ne eivät näyttäisi likaisilta...


Kirpputorilta löysin tässä joskus Kaj Stenvallin pienen Ankka-taulun ja se sopii mielestäni kuvansa vuoksi vessaan. Punamusta peltirasia on myös kirppislöytöjä, siellä on hyvä säilyttää kaikkea pikkusälää.

Askartelua tai tuunausta paremminkin en ole ehtinyt liiemmälti nyt harrastaa, se on työ joka haittaa vapaa-aikaa mutta pienet puujutskat ,tai mitä sitten ovatkaan, väsäsin. En tosin yhtään tiedä minne ne laitan mutta sehän onkin sivuseikka ;)...Löysin navetasta tuollasia kapeita puupalasia joissa oli jo reikä valmiina ja jossain sisustussivulla olen nähnyt vähän vastaavia mutta peltisiä ja siitä se ajatus sitten taas lähti...


Loppuun vielä kuvia eilisestä ilta-auringosta, ei oikein nukkumaan malttaisi mennä kun paistelee niin ihanasti.
Mukavaa loppuviikkoa jokaiselle,
Anu


1 kommentti:

  1. Adventtinahan tuollaisille "puujutskille" on varmasti käyttöä :) kivan näköiset!

    VastaaPoista